Job 50 van 180


Report this listing

Solliciteren



Project Manager


Functie

Onze klant is een toonaangevende speler op het gebied van HR-dienstverlening in België. Ze ondersteunen ondernemers op het gebied van payroll, HR, sociaal-juridisch advies en consultancy. Voor een uitdagend, nieuw project dat betrekking heeft op de coördinatie van diverse vastgoed- en verbouwingsprojecten binnen hun organisatie zijn we voor hen op zoek naar een Project Manager met ervaring.

Functieomschrijving:

In deze positie ben je breed inzetbaar en heb je bij voorkeur een technische achtergrond. Je houdt van een uitdaging en kan goed omgaan met een brede scope aan taken en verantwoordelijkheden.

Verantwoordelijkheden :

  • Beheer en coördinatie van immo/verbouwingsprojecten voor verschillende kantoren in België.
  • Opstellen en bewaken van projectplannen, budgetten en deadlines.
  • Coördinatie van externe partners zoals aannemers, architecten en leveranciers.
  • Zorgen voor een vlotte communicatie en samenwerking tussen alle betrokken partijen.
  • Rapporteren aan het management over de voortgang van de projecten.
  • Werken in een klein team met onder andere een technisch manager, facility officers, en manager corporate facilities.
  • Wekelijkse teammeeting in het kantoor in Leuven, rest van de week flexibel in te plannen met mogelijkheid tot telewerken.

Jouw profiel

  • Bachelor- of masterdiploma met een technische achtergrond.
  • Minimaal 5 jaar ervaring als Project Manager, bij voorkeur in de immo- of bouwsector, maar zeker geen must.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden en een goede teamspeler.
  • Sterke organisatorische vaardigheden en oog voor detail.
  • Stressbestendig en in staat om te werken onder druk.
  • Hoge zin voor verantwoordelijkheid en probleemoplossend vermogen.
  • Flexibel en bereid om te reizen naar verschillende locaties in België.
  • Tweetaligheid (Nederlands/Frans) is vereist.
  • Logistieke activiteiten organiseren voor: Goederen onder douanetoezicht
  • Procedures uitwerken en aanpassen (ontvangst, opslag, ...)
    De toepassing van procedures controleren
  • Het budget van één of meerdere sites vastleggen en opvolgen
  • Acties voor personeelsbeheer bepalen en opstarten
  • Logistieke activiteiten organiseren voor: Waardevolle goederen
  • Logistieke activiteiten organiseren voor: Bederfbare goederen
  • Coördineren en organiseren van de informatiedoorstroming en de werkinstructies van de organisatie
  • Logistieke activiteiten organiseren voor: Goederen onder geleide temperatuur
  • Specifieke dossiers behandelen (geschillen, technische studies, opvolging van een logistiek project, ...)
    De behandeling van specifieke dossiers superviseren
  • Logistieke activiteiten organiseren voor: Gevaarlijke stoffen
  • Onderhandelen over de huur- of onderhoudscontracten van een materieelpark en de uitvoering ervan opvolgen
  • Samen met de betrokken diensten (verkoop, hoofdkantoor, ...) commerciële acties opvolgen en implementeren
  • Logistieke activiteiten organiseren voor: Evenementen
  • Deelnemen aan legeracties of -missies: Defensie
  • Internationale logistieke activiteiten opzetten
  • Deelnemen aan legeracties of -missies: Logistieke ondersteuning aan de strijdmachten
  • Logistieke activiteiten organiseren voor: Humanitaire aangelegenheden
  • De organisatie van een locatie implementeren en aanpassen (automatisering van de opslag, conditionnering, ...)
  • De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren
    Een vooruitgangstraject voorstellen
  • De werking van de logistieke teams superviseren of organiseren (technici, kadeopzichters, magazijnbeheerders, ...)
  • De planning van het beheer van logistieke site(s) superviseren volgens activiteit (interne of externe stromen, specifieke orders, ...)
  • De personeelsadministratie superviseren

Aanbod

Bedrijfsinfo

USG Professionals focust zich op projectsourcing, interim management en werving & selectie, binnen de expertises ICT, HR, Legal, Finance, Facility, Engineering en Science.

Wij kiezen als bedrijf voor een authentieke en inclusieve aanpak waar jij als professional de ruimte krijgt om ownership te nemen alsook je comfortabel en gelukkig te voelen in je job.

Wij streven ernaar een future proof organisatie te zijn dankzij innovatieve tools zoals USG EASY, unieke opleidingstrajecten zoals ‘Start 2 Freelance' en via knowledge sharing op ons podcast kanaal en innovation meetups.

Download de USG EASY app, solliciteer in 1 klik en volg je sollicitatieproces stap voor stap!


Wij bieden een uitdagende en afwisselende functie binnen een dynamisch, stabiel en groeiend bedrijf. Je krijgt de kans om jouw talenten verder te ontwikkelen en een belangrijke rol te spelen in de groei van onze klant.

  • Contract van onbepaalde duur met een competitief salarispakket inclusief: maandelijkse forfaitaire onkostenvergoeding, bedrijfswagen en tankkaart (of een maandelijkse brutopremie), maaltijdcheques €8, groeps -en hospitalisatieverzekering, GSM abonnement en een eindejaarspremie. Dit mooie pakket wordt aangevuld met Benefits at Work toegang, sport & cultuurcheques en ecocheques.
  • Gevarieerd en dynamisch opleidingsaanbod; bestaande uit zowel vakspecifieke als overkoepelende opleidingen.
  • Regelmatige feedback en contact momenten met jouw toegewezen HR BP.
  • Leer je medeconsultants kennen op onze netwerk events - en teambuildingactiviteiten.

Solliciteren

Design & Production - Engineering
+32 (0)3 800 40 03

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht